C a F G
Kanada, lata 50-te. Brudna, przepocona sala gimnastyczna w jakiejś Kanadyjskiej szkole.
Dziewczęta tańczą ze sobą, chłopcy trochę pijani podpierają drabinki gimnastyczne.
W kieszeniach butelki taniego, owocowego wina po dwadzieścia jeden centów, a może nawet po dziewiętnaście.
C a F G
Frankie Lane właśnie śpiewał „mmm, Jesabel”
C a F G
Przypiąłem więc Żelazny Krzyż do piersi swej
C E a
Podszedłem, do najwyższej z dziewcząt i najbardziej blond
C E a
Powiedziałem: Jeszcze nie znasz mnie i to twój wielki błąd
F C
A wię czy pokażesz mi
F C
Powiedz, czy pokażesz mi
F
Gadaj, czy pokażesz mi
C a F G
Swe nagie ciało?
C a F G
C a F G
John sing, a ja w tym, czasie skoncentruję się na czekającym mnie w następnej zwrotce niełatwym zadaniu aktorskim.
Otóż z tekstu wynika, że będę musiał wcielić się w postać niewinnej jasnowłosej kanadyjskiej nastolatki…
C a F G
Chodź, odtańczymy w najciemniejszy kąt.
C a F G
Tam może nie odepchnę twoich rąk.
C E a
Wyraźnie czuję w twoim głosie wielki głód:
C E a
Wszystko, czego dotknąć zechcesz będziesz mógł,
F C
Lecz nie pokażę ci
F C
Nigdy, nie pokażę ci
F
Nie, ja nie pokażę ci
C a F G
Nagiego ciała…
C a F G
C a F G
Tańczymy blisko – zespół zagrał starą pieśń.
C a F G
Konfetti, serpentyny lecą prosto w nas.
C E a
Szepnęła: Masz minutę by zakochać się
C E a
W tak uroczystej chwili muszę wierzyć, że
F C
Pokażesz jednak mi
F C
Że pokażesz w końcu mi
F
Że pokażesz dzisiaj mi
C a F G
Swe nagie ciało…
